Fabreasy = PDF’s (geautomatiseerd) bewerken… maar dan heel simpel

door | 9 juni 2021

PDF voorzien van elektronisch briefpapier en andere slimme bewerkingen

Bij CoDesk houden we van automatiseren en slimme tools. Met Fabreasy hebben we nu iets gevonden wat veel klanten blij gaat maken. Klanten die nu veel tijd steken in allerlei bewerkingen van PDF’s, zoals het combineren van documenten uit diverse bronnen.

Met 1 klik heb je met Fabreasy een rijke set aan zeer slimme PDF-tools bij de hand. Zeer betaalbaar en zoals altijd bij CoDesk: geen set-upkosten, direct beschikbaar en je betaalt alleen als je de applicatie echt gebruikt.

fabreasy_dashboard

Drag, drop, merge, split, rotate, e-mailen, briefpapier toevoegen, onderteken en beveiligen

Wat kan je er dan allemaal mee? Nou, zo beetje alles wat je kan bedenken als het gaat om werken  met meerdere (PDF) bestanden. Daarbij komt dat Fabreasy ook overweg kan met bijvoorbeeld Word en Excel bestanden.
Dat scheelt een flinke tussenstap. In veel andere tools moet je eerst alles al in PDF-format hebben. Daarbij zijn veel van die tools zogenaamde ‘one-trick-pony’s’. Dat wil zeggen: je kan er 1 bepaalde actie mee doen en dat is het dan.

Fabreasy heeft alle tools bij elkaar én gaat uit van automatisering. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld: haal elke 15 minuten bestanden in een bepaalde map op, converteer ze naar PDF met eigen briefpapier er onder en mail ze dan naar naar persoon X, Y en Z.

Ook een mooie optie: briefpapiersets. Hier kun je meerdere soorten digitaal briefpapier voor bijvoorbeeld verschillende BV’s e.d. toekennen.  Of het aanbrengen van de juiste opmaak bij  verschillende activiteiten: zoals rapportages, offerten, facturen (desgewenst met voorloop PDF of achterloop PDF, denk hierbij aan een voorblad of algemene voorwaarden aan het einde).

Meerdere aanvliegroutes om te beginnen

Nog een mooie feature van Fabreasy: er zijn meerdere manier om met het bewerken van bestanden te beginnen.
In Office vind je Fabreasy terug in het ribbon, maar je kan ook een toolbar activeren als je liever ‘drag & drop’ vanuit de Windows Verkenner werkt.

fabreasy_drag_and_drop

En als je even niet waar je moet beginnen: er is ook een dashboard waar alle opties getoond en beschreven worden.

Anders dan Foxit Phantom PDF

Voor klanten die reeds Foxit Phantom PDF gebruiken is de vraag wellicht of Fabreasy beter is? Dat ligt er aan; Fabreasy is anders.
Phantom PDF is ooit gekozen als alternatief voor het dure Adobe Acrobat Professional. Het kan ontzettend veel en ook dingen als PDF’s samenstellen vanuit meerdere bronnen. Maar Phantom is gemaakt om content in PDF te bewerken. Fabreasy kan wat  Phantom niet kan: veel voorkomende taken met bestaande documenten uitvoeren én automatiseren.

Hulp bij automatisering

Fabreasy mag door CoDesk klanten tot en met augustus 2021 gratis gebruikt worden, dus er is alle ruimte om te testen. Maar er zijn veel opties om uitgebreide automatisering toe te passen in documentstromen. Met inrichting van de stappen, de huisstijl, templates en automatisch ondertekening kan je soms best wat tijd kwijt zijn. De leverancier van Fabreasy kan daar bij helpen.
Afhankelijk van de vraag zijn daar dan wel of geen kosten aan verbonden. Maar wees gerust: eventuele kosten zijn door alle besparingen in tijd snel terugverdiend! Anders was Fabreasy ook niet door de CoDesk-keuring gekomen 😉

Meer weten over onze manier om werken makkelijker te maken?

Neem contact met ons op!
Bel 088-1881999 of mail sales@codesk.nl

Meest recente artikelen

ICT-Irritatie #1: nieuwe werkplek inrichten

Waarom duurt dat zo lang? Herken je dat? Een nieuwe medewerker komt over 30 minuten binnen en je bent vergeten die laptop ingericht te krijgen. Dan maar even improviseren op de eerste dag. Je moet die nieuwe collega toch eerst met het team kennis laten maken, er...

Werken in de cloud = toch meer beheer dan verwacht

De aanname Een Windows computer met daarop Microsoft Office is voor meer dan 80% van de bedrijven de dagelijkse standaard. Binnen Office en dan met name Office365 zie je steeds meer de integratie met de cloudservices van Microsoft. De opslag van je documenten in...

Werkplekbeheer: the proof of the pudding is in the eating

CoDesk is sinds deze maand een multinational met een vestiging op Curaçao. Ja, echt waar, en wel hierom. Terug naar het stenen tijdperk Collega Raymond emigreerde in juni van dit jaar naar dat prachtige eiland in de Antillen en een baan daar was snel gevonden. Helaas...

Postbus: online dossier en bestanden delen

  Het gemak van online bestanden delen Er wordt veel gevraagd naar een gemakkelijke manier om bestanden met relaties te delen. In veel gevallen komt die vraag weer voort uit hindernissen bij het delen van grote bestanden. Dat is vaak lastig via e-mail. En met de AVG...

Te hoge kosten?

Je bent niet alleen als je het gevoel hebt dat je ICT te duur is. Want je krijgt voor ieder klein dingetje een factuur: Office, een tooltje hier, tooltje daar, licenties, servers, internet, etc. Het telt snel op en varieert sterk per maand. En het is niet altijd even duidelijk waar je nu precies voor betaalt, maar je wilt het risico niet lopen dat er iets omvalt, dus dan toch maar betalen.

Wij doen het anders

CoDesk is transparant in wat alles kost. En vooral ook dat je vooraf weet waar je wel en niet voor betaalt. Zelf houden we ook niet van verrassingen en onduidelijkheden. We bieden een heel pallet aan diverse werkplekken: voor de medewerker die alleen een formulier moet kunnen invullen of online e-mail moet kunnen gebruiken tot een plek waar volledig secure de zwaarste applicaties moeten kunnen draaien.

Voor elk budget

Voor elk budget zijn er mogelijkheden. Je zit nergens aan vast, je kan per maand schakelen tussen de verschillende opties, dus je bent volledig flexibel in kosten én opties. We hebben de verschillende opties met alle kenmerken zoals de kosten voor je op een rijtje gezet, klik hier voor de hele vergelijking.

Gratis advies

Is jouw ICT niet flexibel (genoeg)?

Wil je een simpele aanpassing en krijg je te horen dat het niet kan? Wordt iedere wens voor verandering geblokkeerd omdat je systeem verouderd is? Of is het je huidige leverancier die maar één manier van werken heeft en dat is zíjn manier van werken? En alleen voor veel geld kan het anders?

CoDesk biedt een volledig flexibele opzet met migraties zonder set-upkosten. Daarna is het mix & match uit al onze diensten. Van de simpelste mailbox op je telefoon tot een high-end eigen infrastructuur met alles er op en er aan.

Voor elk budget zijn er mogelijkheden. Je zit nergens aan vast, je kan per maand schakelen tussen de verschillende opties, dus je bent volledig flexibel in kosten én opties.

We hebben de verschillende opties met alle kenmerken zoals de soorten werkplekken voor je op een rijtje gezet, klik hier voor de hele vergelijking. 

Gratis advies

Is jouw ICT verouderd?

Leeftijd komt met beperkingen. En die beperkingen – zeker in IT – zitten je in de weg. Bijvoorbeeld je provider die je forceert om tegen betaling naar een andere server te gaan. Of je software die meldingen geeft end-of-life te zijn, terwijl upgraden niet zomaar kan, je data raakt en je IT-leverancier er al gretig een fikse offerte voor heeft neergelegd.

Niet up-to-date = risico

Kortom, aIs jouw IT-omgeving niet meer up-to-date is, dan beperkt je dat in je mogelijkheden en het is ook nog eens een beveiligingsrisico. Tijd om er wat aan te doen!

Bij CoDesk hebben we alles al klaar staan om jouw omgeving weer helemaal bij de tijd te brengen. En dat kost je nog niks ook. Sterker nog: je mag het eerst gratis proberen.

Gratis upgraden

Geen catch! Je zit dus nergens aan vast, je kan zonder risico's testen en daarna per maand schakelen tussen de verschillende opties. Je bent volledig flexibel in kosten én opties. En heel belangrijk: wij houden jouw omgeving ook altijd up-to-date.

Gratis advies

Is jouw werkplek wel of niet veilig?

Lastig om zelf te bepalen in een wereld waar de dingen zo snel veranderen. Niet alleen qua techniek, maar ook op het gebied van wetgeving.

Jouw zorgen de deur uit

Gelukkig hoef je ook niet zelf te doen. CoDesk bouwt haar diensten op basis van haar ISO27001 certificering en met oog voor de zaken die bedrijven geregeld moeten hebben qua ICT. Denk aan waarborgen ten aanzien van de AVG en bewaartermijnen voor de fiscus. Maar denk ook aan anti-malware bescherming, back-up strategieën en monitoring. Alles zit er eigenlijk al in. 

Dat scheelt jou weer kopzorgen. Hoef je je alleen nog maar bezig te houden met hoe je wil werken

Gratis advies

Andere vraag over ICT?

Heb je een andere vraag of wil je concreet advies over een onderwerp? We gaan graag even met je zitten om te kijken wat we voor je kunnen doen. We zijn sowieso fan van leuke maatwerkoplossingen (waar we dan graag weer een standaard voor verzinnen) en tijdens een bak koffie borrelen vaak de best ideën op.

Kost je niks, kan veel opleveren!